Blachotrapez

organizacja eventów
CHW 0325
01

wyzwanie

Zadaniem agencji była organizacja stref kibica na pięciu największych stadionach w Polsce: Stadionie Narodowym w Warszawie, Arenie Wrocław, Arenie Gdańsk, Enea Stadionie w Poznaniu i Stadionie Śląskim w Chorzowie.

Celem cyklu (w ramach którego odbyło się blisko 20 wydarzeń) była promocja firmy Blachotrapez jako sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn i zwiększenie rozpoznawalności marki.

02

działania

  • Zatrudnienie w roli prowadzących znanych dziennikarzy sportowych Bartka Ignacika z Canal+ i Bożydara Iwanowa z Polsatu.
  • Realizacja spotkań kibiców z gwiazdami reprezentacji Polski takimi jak Maciej Żurawski, Tomasz Frankowski czy Kamil Glik.
  • Zapewnienie atrakcji w postaci różnych gier, zabaw czy konkursów dla kibiców.
  • Stworzenie gry multimedialnej na telefon polegającej na wykonywaniu rzutów karnych na ekranie LED ustawionym w strefie.
  • Koordynacja promocji marki Blachotrapez w strefach VIP, a w tym między innymi zatrudnienie hostów i hostess oraz tworzenie planów promocji wśród klientów biznesowych.
  • Rozstawianie licznych materiałów brandingowych i reklamowych marki Blachotrapez na terenie stadionu i jego obramowaniu.
03

efekt

Realizacja wyżej wspomnianych eventów była jednym z elementów, który znacząco zwiększył rozpoznawalność marki Blachotrapez wśród Polaków. Mimo często niesprzyjających warunków atmosferycznych strefy kibica zawsze cieszyły się bardzo dużą popularnością wśród kibiców Biało-Czerwonych. Zostawiając w tyle atrakcje oferowane przez pozostałych sponsorów reprezentacji.

CHW 9690