Fundacja ISKIERKA

digital / kampania 360 / influencer marketing
Kampanie 360
01

wyzwanie

Fundacja ISKIERKA pomaga dzieciom z chorobą nowotworową. Jest obecna w śląskich oddziałach onkologicznych oraz organizuje ogólnopolskie projekty i kampanie społeczne.

ISKIERKA rokrocznie tworzy angażujące kampanie 1%, których główną osią są historie jej podopiecznych. W roku 2022 wspieraliśmy ISKIERKĘ w zakresie współpracy przy koncepcji kreatywnej oraz przygotowanie i realizację strategii promocji w digitalu.

Główną oś komunikacji stanowiły 4 filmy, opowiadające historii Martynki – wielokrotnej mistrzyni Polski, Europy oraz świata w fitnessie gimnastycznym – oraz jej nieproszonego „gościa” – raka, którego stopniowo oswoiła. W postać raka wcielił się legendarny Mirosław Zbrojewicz.

02

działania

  1. wsparcie w zakresie koncepcji kreatywnej oraz przygotowania scenariuszy video reklam radiowych
  2. opracowanie planu promocji w kanałach digitalowych
  3. realizacja kampanii w mediach społecznościowych: na Facebooki i Instagramie, LinkedInie oraz TikToku.
03

efekt

>1,6 mln
zasięgu na Facebooku
4 mln
wyświetleń na Facebooku
276 tys
wyświetleń na Linkedin
3,6 mln
wyświetleń na TikToku
900
interakcji na TikToku
287b76e2 73c1 44e7 91f8 06dcf543737e