obsługa PR inwestycji / media relations / strategia komunikacji
01
wyzwanie
Zbudowanie akceptacji społecznej i publicznej dla budowy farm wiatrowych zlokalizowanych w powiecie kraśnickim
Edukacja społeczności zamieszkujących na obszarze oddziaływania inwestycji
Zbudowanie wizerunku i reputacji marki OX2 wśród lokalnej społeczności, liderów opinii oraz władz
Mitygowanie zagrożeń wynikających z protestów społecznych.
02
działania
etap przygotowawczy
Research i analiza interesariuszy komunikacji.
Analiza sytuacji medialnej projektu
Badania opinii społecznej w powiecie kraśnickim
Przygotowanie strategii i planu komunikacji dla poszczególnych inwestycji i całej Spółki w obszarze oddziaływania inwestycji (regionie)
etap realizacji
Działania medialne – stałe pozyskiwanie publikacji medialnych, obsługa medialna Spółki podczas wydarzeń zewnętrznych, budowanie relacji z miejscowymi dziennikarzami, przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych.
Public Affairs — dotarcie do wybranych interesariuszy, przedstawienie wartości Spółki i poszczególnych inwestycji, wsparcie przedstawicieli Spółki podczas prezentacji i wystąpień na sesjach Rad Gmin czy wydarzeniach zewnętrznych, nawiązywanie współpracy z lokalnymi liderami opinii
Wdrożenie narzędzi komunikacji bezpośredniej dla lokalnej społeczności — publikacje specjalnego wydania gazety lokalnej, stworzenie kanału mailowego i telefonicznego dla mieszkańców, reklama w biuletynach i gazetach gminnych.
Prowadzenie profili w mediach społecznościowych (moderacja dyskusji, budowanie społeczności wspierającej inwestycję).
03
efekt
Brak bieżących kryzysów, protestów społecznych i utrudnień w prowadzeniu inwestycji.
Zwiększenie rozpoznawalności i wiarygodności marki wśród lokalnej społeczności i przedstawicieli samorządu.
Zbudowanie wizerunku wiarygodnego partnera (samorząd) oraz dobrego sąsiada (lokalna społeczność)
Nawiązanie relacji społecznych, publicznych i biznesowych pozwalających na rozwój projektów Spółki w regionie