SOFTWARE THINGS

branding / design / UX
St portfolio
01

wyzwanie

Największym wyzwaniem projektowym było oddanie charakteru zespołu i cech marki poprzez identyfikację wizualną. Za punkt wyjścia naszych prac obraliśmy zdefiniowanie marki Software Things i określenie do czego dąży i aspiruje. Ułatwiło to nam zaproponowanie klientowi unikalnych rozwiązań projektowych.

Drugim wymagającym aspektem było stworzenie propozycji wizualnej, która będzie otwarta na rozwój i zmiany. Naszym celem było zaproponowanie bazy stanowiącej trzon komunikacji wizualnej, która może być modyfikowana wraz z rozwojem marki.

02

działania

  1. Strategia marki (tone of voice, archetyp, osobowość marki, główna idea).
  2. Stworzenie klucza wizualnego wraz z logo.
  3. Design strony internetowej.
  4. Stworzenie pakietu materiałów graficznych do używania w komunikacji przez zespół marketingu.
03

Efekt

Zespół Software Things wszedł na rynek z przemyślaną, estetyczną i dopracowaną marką wizualną. Dało to podstawę do tworzenia spójnego i unikalnego wizerunku, który pomaga wyróżnić się w bardzo wymagającej i zatłoczonej branży technologicznej.

Klucz wizualny jest stworzony w sposób, aby łatwo się z nim pracowało i wprowadzało zmiany. Dzięki temu może się rozwijać i zmieniać równolegle z marką. Taki sposób projektowania identyfikacji wizualnej pozwala klientom oszczędzać czas i koszta, związane z nieuniknionymi zmianami i usprawnieniami.

Design strony internetowej jest unikalny, estetyczny i charakterny. Strona jest doceniana przez różne podmioty działające w branży na styku designu i technologii.

“ Kava celnie opisała cechy naszej marki i na tej podstawie zaproponowała klucz wizualny. Dzięki temu wychodziliśmy na rynek z komunikatem, który świetnie nas opisywał: jesteśmy nowocześni, bo tym właśnie jest technologia, ale doceniamy i umiemy też w design.”  Igor Podlawski CEO Software Things

284405750 10160330792528552 8694719065290868246 n