Największym wyzwaniem projektowym było oddanie charakteru zespołu i cech marki poprzez identyfikację wizualną. Za punkt wyjścia naszych prac obraliśmy zdefiniowanie marki Software Things i określenie do czego dąży i aspiruje. Ułatwiło to nam zaproponowanie klientowi unikalnych rozwiązań projektowych.
Drugim wymagającym aspektem było stworzenie propozycji wizualnej, która będzie otwarta na rozwój i zmiany. Naszym celem było zaproponowanie bazy stanowiącej trzon komunikacji wizualnej, która może być modyfikowana wraz z rozwojem marki.
Zespół Software Things wszedł na rynek z przemyślaną, estetyczną i dopracowaną marką wizualną. Dało to podstawę do tworzenia spójnego i unikalnego wizerunku, który pomaga wyróżnić się w bardzo wymagającej i zatłoczonej branży technologicznej.
Klucz wizualny jest stworzony w sposób, aby łatwo się z nim pracowało i wprowadzało zmiany. Dzięki temu może się rozwijać i zmieniać równolegle z marką. Taki sposób projektowania identyfikacji wizualnej pozwala klientom oszczędzać czas i koszta, związane z nieuniknionymi zmianami i usprawnieniami.
Design strony internetowej jest unikalny, estetyczny i charakterny. Strona jest doceniana przez różne podmioty działające w branży na styku designu i technologii.
“ Kava celnie opisała cechy naszej marki i na tej podstawie zaproponowała klucz wizualny. Dzięki temu wychodziliśmy na rynek z komunikatem, który świetnie nas opisywał: jesteśmy nowocześni, bo tym właśnie jest technologia, ale doceniamy i umiemy też w design.” Igor Podlawski CEO Software Things