Software Things to firma IT, która zajmuje się rozwojem oprogramowania i potrzebowała wsparcia w dziedzinie marketingu. Celem współpracy było stworzenie solidnej strategii marketingowej, która pozwoliłaby na wyróżnienie się na tłocznym rynku IT. Dodatkowym wyzwaniem było regularne tworzenie treści eksperckich, mających wypozycjonować markę i zwiększyć lead generation.
Określenie strategii marki i jej wyróżników
Analiza potrzeb i problemów odbiorców wraz z ich segmentacją (buyer persona)
Pisanie wysokiej jakości artykułów eksperckich z naciskiem na SEO optymalizację
Opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych i tworzenie treści
Stworzenie e-booka i jego kampanii w Google Ads
Efektem współpracy jest stale wzmacniany wizerunek Software Things jako firmy technologicznej z ukierunkowanym i jakościowym marketingiem. Treści eksperckie pozwoliły na wypozycjonowanie marki, zwiększenie ruchu na stronie i pozyskiwanie leadów. Artykuły pełnią również funkcję narzędzia edukacyjnego dla klientów. Efektem są projekty bazujące na współpracy i zasadach dopasowanych do potrzeb Software Things.