Vestas

badania | strategia | plan marketingowy
Vestas hero
01

wyzwanie

W lutym 2024 roku w Szczecinie odbyła się uroczystość symbolicznego otwarcia fabryki turbin wiatrowych Vestas, podczas której Jego Wysokość Fryderyk X, Król Danii, wziął udział we wmurowaniu kamienia węgielnego.

Naszym zadaniem była obsługa medialna wydarzenia i zapewnienie wysokiej frekwencji przedstawicieli mediów lokalnych, branżowych oraz głównych stacji ogólnopolskich.

02

działania

  • Przygotowanie kompletnego scenariusza wydarzenia oraz zaproszeń do mediów.

  • Przygotowanie i realizacja sekwencji zaproszeń do mediów, wraz z kontaktem personalnym z dziennikarzami i redakcjami.

  • Wsparcie przy przygotowaniu treści scenariusza wydarzenia.

  • Obsługa medialna, koordynacja akredytacji z Ambasadą Danii oraz SOP.

  • Przygotowanie informacji prasowej po wydarzeniu.

  • Przygotowanie i moderacja sesji QA podczas wydarzenia dla dziennikarzy.

  • Monitoring mediów.

03

efekty

W wydarzeniu wzięły udział najważniejsze redakcje ogólnopolskie, lokalne i branżowe, między innymi: TVN24, Polsat News, TVP, PAP, Polska Press, Business Insider, Radio Zet, RMF FM, Gazeta Wyborcza, Gospodarka Morska, Biznes Alert, Offshore Wind Poland, Kurier Szczeciński i wiele więcej.

W mediach pojawiło się niemal 800 wzmianek i informacji na temat uroczystości, a ich zasięg wyniósł około 8,7 miliona odbiorców, co daje ekwiwalent reklamowy w wysokości ponad 800 000 zł.

04

Wyniki

767
Informacje prasowe
124,8 mln
Zasięg informacji
~813 809 zł
Ekwiwalent reklamowy
VESTAS