Branding

naming / identyfikacja wizualna / key visual / tone of voice / pozycjonowanie marki / DNA marki / brand expression

Kasia tyl 2

Tworzymy marki, które kochają klienci.

Jesteśmy zespołem specjalistów z wielu dziedzin, dzięki czemu oferujemy holistyczne podejście do projektów. 

W sercu każdej marki znajduje się silna, przemyślana strategia. To od niej zaczynamy naszą pracę brandingową, tworząc DNA marki i określając sposób komunikacji. 

Budząca pozytywne emocje marka to połączenie kreacji opartej o analizę biznesową oraz najnowocześniejsze narzędzia z doskonałym, niepowtarzalnym designem.

Wiemy, jak poznać potrzeby Twoich klientów i na ich podstawie opracować wyróżniki marki oraz komunikację produktową, którą pomoże Ci rozwijać biznes.



    Marki, które wzmocniliśmy:

    Nestor springs
    Espiro
    Polfendo
    • RCKiK w Katowicach
      Stanisław D.
      Od września 2018 roku współpracujemy z wyłonioną w drodze przetargu agencją KAVA STUDIO m.in. w zakresie: przygotowania nowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, organizacji konferencji prasowej a także zaprojektowania materiałów wizualnych i strategii promocji stworzonej w ramach tej współpracy. Możemy polecić firmę KAVA STUDIO za wzorową współpracę i pełne zaangażowanie.
    • Uniwersytet Szczeciński
      Artur S.
      Wyłoniona w drodze przetargu agencja Kava Studio spośród wszystkich zgłoszonych propozycji przedstawiła projekt logo, który w pełni spełniał założenia briefu projektowego, walory estetyczne i funkcjonalne, a jednocześnie wyróżniał się nieszablonowym podejściem w warstwie artystycznej. Późniejsza współpraca nad pozostałymi materiałami przebiegała płynnie i przy obustronnym zrozumieniu. Z całą stanowczością możemy polecić firmę KAVA STUDIO za wzorową współpracę zaangażowanie.
    • Geoline
      Anna S.
      6. Współpraca przebiegała wzorowo, studio KAVA służyło radą i wsparciem na każdym etapie procesu, łącznie z przeprowadzeniem sesji warsztatowych z Zarządem i pracownikami. Dzięki temu ten skomplikowany i złożony proces przebiegł płynnie, a całość wpłynęła na postrzeganie i wartość samej marki. Kava Studio w okresie od kwietnia do września 2017 roku przygotowała strategię komunikacji marki, na podstawie której zaprojektowała i wdrożyła nowe logo marki GEOLINE wraz z całym systemem identyfikacji wizualnej, zaproponowała nowy claim marki oraz zaprojektowała i wdrożyła stronę internetową, spójną z wyznawanymi wartościami i zaproponowanym kluczem wizualnym.