public relations / media relations / komunikacja kryzysowa
01
wyzwanie
Zapewnienie skutecznego dotarcia z komunikacją do wewnątrz spółki w zakresie zmian spowodowanych zaistnieniem pandemii Covid-19 oraz prowadzonego dialogu społecznego.
Stworzenie modelu spójnej i systematycznej komunikacji do otoczenia spółki związanego ze zmianami jej funkcjonowania w okresie pandemii Covid-19 oraz stanowiska Spółki wobec prowadzonego dialogu społecznego.
02
działania
etap przygotowawczy
Rewizja dostępnych i wykorzystywanych przez Spółkę kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej wraz z analizą krytyczną.
Sporządzenie wewnętrznych wytycznych komunikacyjnych wraz z opracowaniem dokumentu Q&A oraz key messages z podziałem na komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną.
etap realizacji
Współredagowanie komunikacji wewnętrznej (tworzenie komunikatów pisanych, grafik informacyjnych, animacji oraz realizacja filmów z przedstawicielami kierownictwa).
Bieżące doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Moderowanie i koordynowanie działań media relations Spółki wraz z redakcją informacji prasowanych oraz przekazów social media.
Wsparcie Spółki w zakresie designu (projektów graficznych) oraz materiałów video służących komunikacji wewnętrznej oraz poprzez social media.
Pozyskiwanie wypowiedzi i opinii ekspertów branżowych.
03
efekt
Skutecznie przygotowanie pracowników Spółki do zmian wynikających z pandemii Covid-19 oraz poinformowanie o aktualnej sytuacji rynkowej Spółki oraz prowadzonych przez Zarząd działań.
Uzyskanie akceptacji interesariuszy zewnętrznych dla zmian w funkcjonowaniu spółki wynikających z pandemii Covid-19.
Pozyskanie publikacji prasowych w mediach branżowych i ogólnopolskich oraz niezależnych wypowiedzi ekspertów przedstawiających aktualną sytuację, kondycję i podejmowanych działaniach przez Zarząd Spółki.