Brak pozabranżowej perspektywy na działania marketingowo-wizerunkowe sprawia, że komunikacja firm IT często jest mało wyróżniająca. Nasze działania z klientem rozpoczynamy od analizy marki i jej wartości, tak by określić jej przewagę i cechy unikalne. Zdefiniowana przewaga konkurencyjna marki jest jedną z podstaw, na której opieramy tworzenie komunikacji.
Integralność na linii wizerunek-komunikacja marki, to klucz do budowania zaufania do firmy. Jeśli nasz klient określa się jako firma rozumiejąca potrzeby klientów, to naszym zadaniem jest dbanie, aby komunikacja klienta to odzwierciedlała.
Dbanie o well-being pracownika jest podstawą, ale w dzisiejszych czasach w branży IT podstawa to za mało. Umiejętna komunikacja wartości i działań, które wspierają pracowników na co dzień, to niezbędny element dobrej strategii marketingowej. Cel to dać się poznać przyszłym pracownikom i zbudować wizerunek pracodawcy, któremu zależy na samopoczuciu i zdrowiu pracowników.
Wiemy, że nie można być ekspertem od wszystkiego. Nasz zespół tworzą specjaliści od budowania marki, kampanii employer branding i B2B, copywriterzy, eksperci public relations, projektanci rozumiejący branżę IT i target grupy. Marketing i PR to bardzo szerokie pole działań i nic dziwnego, że wiele firm wspiera się działaniami specjalistów w danym obszarze. Efekt? Mocniejsze efekty osiągnięte w krótszym czasie.
Wierzymy w strategicznie i systematycznie prowadzony marketing, ale wiemy też, że są momenty, w których tylko na parę miesięcy potrzeba zwiększonych nakładów pracy na realizację okresowej kampanii. Dlatego oferujemy również wsparcie specjalistów o potrzebnych kompetencjach na określony czas.
Efektywne działania marketingowo-wizerunkowe nie zawsze trzeba rozpoczynać od budowy zespołu inhouse. Przygodę z marketingiem można zacząć od współpracy z agencją, która wypracuje z klientem strategię marki, plan komunikacyjny oraz zadba o ich wdrożenie.
Rozumiemy branżę IT, ponieważ jesteśmy jej częścią. Od początku rozwijamy naszą markę-siostrę – Software Things i wspólnie, sukcesywnie tworzymy jej komunikację oraz budujemy unikalny wizerunek.
Znamy aktualne trendy i działania konkurencji. Na bieżąco prowadzimy analizy sektora IT.
Współpracujemy z potrzebami i problemami firm z każdego poziomu rozwoju. Od dużych graczy jak Future Processing, do małych firm jak Software Things.
Jesteśmy świadomi wyzwań i problemów w branży IT i mamy doświadczenie w ich rozwiązywaniu.
Oferujemy świeżą perspektywę i działania out of the box. Z jednej strony znamy branżę technologiczną, z drugiej strony stale poszerzamy naszą ekspertyzę w marketingu poza IT.
Jesteśmy przykładem dobrego know-how dla zespołów marketingu naszych klientów. Współpracując z początkującym zespołem marketingowym klienta, możemy być cennym źródłem inspiracji i dobrych praktyk w marketingu czy public relations.
Jako doświadczona agencja strategiczno-kreatywna oferujemy nie tylko przygotowanie potrzebnej komunikacji, kreacje graficzne, dobry copywriting i kampanie marketingowe. Przeprowadzamy również pracę od podstaw – tworzymy strategię marketingową. Na jej podstawie klient sam może realizować działania komunikacyjno-strategiczne ze swoim zespołem marketingowym.
Opracowanie strategii marketingowej firmy.
Analizy rynku, trendów i konkurencji.
Content marketing nastawiony na realizację celów i planów marketingowych.
SEO copywriting budujący pozycjonowanie.
Komunikacja działań employer branding – tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej czy opracowanie kampanii.
Nieszablonowe, ale oddające charakter klienta, rozwiązania design.
Skuteczne działania z zakresu public relations i media relations.
Przewaga konkurencyjna dzięki wypracowaniu wyróżników marki – cechy marki, rozwiązania wizualne, styl komunikacji.
Wiarygodny wizerunek marki odpowiadający zarówno potrzebom biznesu, jak i planom na rozwój.
Kierunek komunikacji i działań marketingowych wynikający ze strategii i pracujący na spójność marki.
Twoim klientom łatwiej będzie zapamiętać markę, która się wyróżnia i umie mówić biznesowym językiem korzyści, a nie żargonem technologicznym.
Stawiając na komunikację w obszarze employer branding, stworzysz wizerunek firmy przyjaznej pracownikowi, która dba o jego well-being. Pomoże ci to w rekrutacji nowych pracowników i zatrzymaniu obecnych.
Obecność w mediach branżowych wzmocni Twoją pozycję eksperta i szansę na dotarcie do potencjalnych pracowników.