Analiza & Strategia

badania ilościowe i jakościowe / insighty / audyt komunikacji / analiza otoczenia / warsztaty strategiczne / strategia komunikacji / doradztwo i konsultacje

Burza4

Odkryjemy wartości, dzięki którym klienci Cię pokochają.

Żeby dać się odkryć klientom, najpierw warto odkryć wartości i mocne strony własnej marki oraz przeanalizować potrzeby odbiorców. Poznajemy Twoją markę lub produkt, badamy otoczenie i tworzymy strategię, która jasno określi drogę do sukcesu.

Badamy potrzeby Twoich obecnych i potencjalnych klientów, a następnie przekładamy je na konkretne komunikaty i działania, w sercu których znajduje się strategia, definiująca Twoją markę.

Stale rozwijamy się w obszarach badawczych i strategicznych. Wdrażamy rozwiązania i narzędzia, które będą najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. 

    Klienci, z którymi odkrywaliśmy wartości:

    Espiro
    Psew
    Nestor springs
    Polfendo
    Rckik logo
    • RCKiK w Katowicach
      Stanisław D.
      Od września 2018 roku współpracujemy z wyłonioną w drodze przetargu agencją KAVA STUDIO m.in. w zakresie: przygotowania nowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, organizacji konferencji prasowej a także zaprojektowania materiałów wizualnych i strategii promocji stworzonej w ramach tej współpracy. Możemy polecić firmę KAVA STUDIO za wzorową współpracę i pełne zaangażowanie.
    • Geoline
      Anna S.
      Współpraca przebiegała wzorowo, studio KAVA służyło radą i wsparciem na każdym etapie procesu, łącznie z przeprowadzeniem sesji warsztatowych z Zarządem i pracownikami. Dzięki temu ten skomplikowany i złożony proces przebiegł płynnie, a całość wpłynęła na postrzeganie i wartość samej marki. Kava Studio w okresie od kwietnia do września 2017 roku przygotowała strategię komunikacji marki, na podstawie której zaprojektowała i wdrożyła nowe logo marki GEOLINE wraz z całym systemem identyfikacji wizualnej, zaproponowała nowy claim marki oraz zaprojektowała i wdrożyła stronę internetową, spójną z wyznawanymi wartościami i zaproponowanym kluczem wizualnym.
    • Idea Bank S.A.
      Marta B.
      5. Z agencją Kava pracujowaliśmu od sierpnia 2016 r. Agencja szybko i sprawnie wprowadziła naszą ogólnopolską markę Idea Hub na rynek śląski. Opracowała i wdrożyła strategię działań marketingowych i PR- owych, dzięki czemu Idea Hub zaistniał w świadomości lokalnych mikro i małych przedsiębiorców, środowisku startupowym, wśród freelancerów i osób związanych z branżą kreatywną. Z powodzeniem promowali naszą przestrzeń coworkingową oraz organizowali odbywające się w niej warsztaty. Dodatkowo reprezentowali nas na wydarzeniach zewnętrznych skierowanych do grupy docelowej. Agencja zapewniła nam również kompleksową opiekę medialną i jako biuro prasowe.