
Ponieważ społeczeństwo nie ma odpowiedniej wiedzy, zaufanie do inwestycji i działań firm w branży energetycznej jest bardzo niskie. Z badania, które przeprowadziliśmy, wynika, że lokalni mieszkańcy często zarzucają inwestorom brak odpowiedniej komunikacji. Dlatego chcemy prowadzić proaktywny dialog z odbiorcami i budować akceptację społeczną – to nasz priorytet, gdy współpracujemy z branżą energetyczną.
Brak wiedzy i nieufność sprawiają, że szerzy się dezinformacja. Zdarza się to zarówno w debacie społecznej, jak i w środowisku politycznym. Jak pokazały badania, które przeprowadziliśmy wraz z Instytutem Staszica – wśród lokalnych społeczności wciąż krąży wiele mitów i obaw, które podsycają przeciwnicy projektów. Szybka i trafna komunikacja, która opiera się na rzetelnych argumentach, to podstawa skutecznej walki z dezinformacją i dobre narządzie issue management. Liczy się czas, merytoryka i kanały dotarcia.
Doświadczenie z naszych realizacji pokazuje, że samorządy podchodzą z dystansem i nieufnością do współpracy z inwestorami spoza Skarbu Państwa, których marki nie są w Polsce znane. Dlatego tak ważne jest, aby prowadzić ciągły dialog z władzami na każdy szczeblu. Pomaga to zbudować w ich oczach wizerunek wiarygodnego partnera.
Kontekst i czasy, w których żyjemy, są bardzo wymagające – między innymi ze względu na brak bezpieczeństwa energetycznego. Pociąga to za sobą potrzebę zmian. Przemyślana strategia, sprawne działanie i umiejętność dotarcia do odbiorcy to klucz do transformacji i niezależności energetycznej. Aktywny dialog z otoczeniem to również szansa, aby zdobyć szersze poparcie dla inwestycji wśród tej grupy osób, która już dostrzega konieczność zmiany. A to pozwala zyskać naturalnych ambasadorów dla planowanego projektu.
Zdobywamy przychylność społeczną poprzez budowanie świadomości i edukację odbiorców.
Wspólnie z ekspertami prowadzimy badania społeczne, czego wynikiem jest rzetelna wiedza na temat potrzeb i obaw odbiorców.
Planujemy i opracowujemy strategię działań i plan komunikacyjny opierając się o cele biznesowe i kalendarz inwestycji.
Tworzymy spójną komunikację, wewnętrzną i zewnętrzną, dopasowaną do interesariuszy.
Docieramy do odbiorców kanałami, z których korzystają najczęściej.
Zarządzamy komunikacyjnie kryzysem. Zdajemy sobie sprawę z wagi, jaką niesie issue management i minimalizacja skutków sytuacji kryzysowych.
Realizujemy skuteczny public relations — doradzamy i szkolimy na temat sposobu działania i komunikacji firmy z odbiorcami.
Poprzez planowanie, strategię i komunikację kreujemy wizerunek klienta, jako solidnego partnera, inwestora i dobrego sąsiada.
Dbamy o media relations. Wiemy, jak ważna jest obecność w mediach, która pozwala budować i utrwalać odpowiedni wizerunek.
Stale wzmacniamy akceptację społeczną, dzięki czemu szybciej i łatwiej wdrożysz planowane rozwiązania.
Kształtujemy opinię publiczną i tworzymy przychylne trendy.
Prowadzimy spójne działania public relations, które budują silną markę i wizerunek eksperta, lidera czy innowatora branży.
Nasza obsługa medialna to intensywna obecność klienta w prasie i innych mediach, czego efektem jest większa rozpoznawalność marki.
Zapewniamy dużą frekwencję na wydarzeniach medialnych i skuteczność akcji, które promują rozwiązania Twojej firmy.

Masz pomysł na swoją inwestycję? A może szukasz rozwiązania problemu, aby osiągnąć wymagający cel? Niezależnie od Twojej potrzeby, chętnie porozmawiamy o tym, co możemy Ci zaoferować.
Nasze doświadczenie we współpracy z branżą energetyczną jest szerokie i obejmuje public relations, media relations, issue management, doradztwo wizerunkowe i wiele innych. Wspólnie na pewno znajdziemy odpowiedź na Twoją potrzebę.